Isnin, 19 Disember 2011

Onee dayyyyyyyy :)

slm.

lalala, dengan bngganya cakap, Tahun nii cuti Tak BEST ;p Almaklumla, masing2 Busy * cehh, bz la sgttt kan . Ngohngoh ;D Best tengokkkFatinNabilah niii, berjalan merata ;p Fuhhh :)
Okayy. btw, smlm aku go to PantaiMerdekaaaaa :) Muaha * mesti hmpa akn kata ."Alahhhh, setakat tuu ja? Bnyak kali dh piiii "-.- Er, ye laaaaa , tapi aku pi pun sbb ada ekspooo jaaaa. :p
Okayyy. asalnyaaa, mak aku just ajk umi aku* Jiran aku :) ntah mcm mana CikAni* NiceName, bahahaa :p pun mau ikut sekalii maaaa. okay. pastuu ptng tuu, dlm pukul 6.30 ptng, kami smua bertolakkk :P
Let's Go Babyy :p Muaha >.< !
Okayy, sekitar pukul 7.30 *mybe :p kami smpaiii, hoho ;D 
Okay, turun dari kereta, then jalan tepi pntai, ronda2 kat tapak ekspooo then beli laa jugakk barang, and yg penting Handbag Baruuu smpai 2 :p
Okayy, lepak kat taman, smpai pukul 8.30 kot, kami *Gang permpuan :) Jaln sekli lgi dan buat kali terakhir.
Ronda , ronda , ronda and ronda, ada laaa  1 kedaii niii, juai apa ntah yg pastii kat dpn tuuu penuh dgn kitchen :p Akuu pun tengok laaaaa semua kitchen tuu, then penjuai dia aku rasa sebaya dengan aku takpun tua dari aku :) okayyy, mata aku tgh tgok kitchen tapi aku dapat rasa dia dok tgok aku, aku pun palinglah muka tgok diaaa, noh, mmg btoii, aku pun snyum ja lah, pastuu dia snyum balik kat akuuu. hoho ;p time yg sama mak aku tinggai akuuuu kat belakng , depa jln pnya laa laju -.- aku tinggalkan mamat tuuu , haha, btw, muka mamat tu hensem :) aku kejar mak akuuu. then dah smpai kat mak aku, aku ckap, nk pegi tgok shawl sattt :p mak aku kata , kedai dia kat mana ? aku just ckp, dekat2 nii ja :)
then mak aku kata , okayyy tapi cpt sikit :* aku pun piii lahhhhhh, tgok2 shawl kurg lawa, then aku cuma beli Inner tudung :) dlm jln yg sama aku jln tadi, aku nmpak Patung AngryBirdd ni, aku pun pgng2, then nmpak muka mamat tuu, of cos lah nmpak dah tu gerai diaaa, then aku kata kat dia 
aku : Harga ni berapa ?
Dia : Yg wrna merah 4 ringgit, wrna2 lain 3 ringgit :) * dia tgh taip mcj time tuu :)
aku : Errr, #smbil pgg AngryBirdd merah :p then aku kata , ambik nii lahhhh :p
Dia : RM4 :p
Aku bgi 5 ringgit kat dia,time dia amik tuu mcm nk sntuh tgn aku oii, dlm hatii, *Eh, apahal jantan ni nak * pastuu ada pulak dia kata , " Dah laaaa, takdak duit lebih"
Yg aku , aikk, rm5 ka rm4 ? Muka hairan :p
pastuu diaa gelak katt aku, pastuu dia kata nah laaa nahh laaaa. :p
aku pun snyummmmmmmm dalam perasaannn maluuuu :))))
Errr, semua cerita kat ats ni nmpak mcm aku nak kat diaaaa la pulak. Eww. plissss ler :p
Hahaha, Jam menunjukkan sudah pkul 12.32 AM :)
Sooo , Niteeeee :D



Tiada ulasan:

Catat Ulasan