Ahad, 30 September 2012

My Hero :3

#Comelnye anak saya :)

Helloooooo World! Semangatnyaaa aku taip :) Alangkah bestnya panas panas cenggini, ada air sirap bandung + Tomyammm. Ades. Terlalu lapar, Awakkkk ? belikan untuk saya ? Hihik! Sure, saya sayang awakk double tripple XD *Merepek. Apa motif aku nak menaip harinie ? Btw, aku baru balik dari sch. Sebb tu muka aku nampak letih :D Opssss, takboleh tgok :)

Pasal PMR, pleaseeeeee..cepatkan sikit. Aku dah tak sanggup tunggu dan study! tahap kepala nak pecah dah ni *nampak sgt nipunye disitu* Seriusly. Tahun depan acano ler noh ? Adek adek, jgn main2 mcm akak nih :D akak nih gelong sikit + PEMALAS! Hehehehehe. Yg paling penting, selepas berusaha, berdoa banyak2, insyaAllah :) Aku harap harap harap sgtt Result aku membanggakan akuu dan family aku :) Amin.

Memori :) Semua orang ada memoriii right ? Memori tuuu tolak tambah kali darab bahagi dapatlah kenangan :) Sama ada kenangan yang manis ataupun yg pahit. *Ehemm. boleh rasa ka ? * Er~ Aku rasa dari kita dilahirkan pun dah ada dah kot. hehe. Cer fikir. Dari umur beberapa bulan, belajar merangkak, belajar berjalan,belajar naik basikal yg ada roda tuh, *Oh how sweet * Hehehe. Then mcm2 lagi. Agaknya kalau dah besar cm nih, kenangan pahit banyak laaaaaa kot dari kenangan manis. Mcm aku :D *Accident Motor kat Taman Ria Jaya sampai kaki aku ada parut sampai sekarang. Dan, kena buang pengawas :( Atas sebab2 tertentuuu :* Ahhhhh..tension ahh cenggini :b

Pasal makwe pakwe semua nih, ahahaaaaaaaaaa..dah agak naik punyaaaaaaa...Arina oh arina :) Aku ada Ex. Tahu ex ? Bekas boyfriend itewwww * gedik ah --" Nak tahu sapa ? -------




1.Muhamad Nashriq Naqiuddin







2.Mohd Azri







3.Muhammad Shahrul Izlan







4. ?


Blinkkkkk. Hahhahahaha. Dah, jgn nak mengushaa sgt nama tu k. Ahh, sakit bahu. nak tutup duluu ah lappy nih. BACA BUKU JAP :) *Nampak sgt nipunye dkt situu* Hihik! Byeeeeeeee :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan