Rabu, 14 Disember 2011

Miss my childhood time :(



Slm.
Haiiiiii readers :D
Nyotnyetnyotnyet dah bulan 12 tahun 2011 :(
Kan ? bnyak kenangn dari tadika , sekolah rendah , untill sekarang dah sekolah rendah. miawmiaw :D
Kat sini nak ckp..... IMISSYOUUALOTTT Skspk :( btw. sekolah tuuu tgh upgrade lain tau . Biasalahhh, lagipun , dh laama bngunan2 tuuuu :D HOHO ;P nak tau tak timee aku darjah 3 *mybe ada 1 kejadian yg buat  kelas tertawakan aku , hg lah husaini, bangang gilaa :| Okayyyy. asalnyaa mcm nii, aku dlm kelass, time tuu waktu BI yg diajar oleh Teacher * LUPA :( lepastuu, aku dlm kelass, biasalh, smpai sekarang , bukan retireti nak duduk diam ats kerusi , Ngek betul lah hg ni arina -.- N then , aku jln2 sana jln2 sini, duduk tmpat aku balik, padahal in the same time , teacher tngh hingaq kat aku babe -.- HAHAA :D aku buat muka tak leh belah jer :) Nthen aku taktahu teacher ada kat belkang akuuu. Aku dok gelak sakan dgn kwn2 akuuu . Muaha ! Tetibaa ada tgn hinggap kat telingaaa akuuu. Ngeeeeeeengeeeeeengeeeeee ~ Aku pusing2 nohhhh -,- teacher bak hang ==' Akuuuuu ketaq Kenaaa tarik telingaaa sekali, time tuu aku berdiri sbb teacher sruh aku bngun -,- pastuuu timee aku nk dudk , KEDEBABOOMMMM ! Kerusi takdak , hram , bahabi sikit jooo HUSAINI peleott niii -,- Diaa pi tarik kerusi aku time aku nk duduk, act, dia duduk belakang akuuu. :) Pasttuuu teacher pun tnya, " Sapa yg buat tuu ? Mengakuuu ! * Nohh, mau tau ah, teacher BI kami garang tara mana -,- LOLOLOLOL ~ Then 1 kelas ckap " HUSAINI , CIKGUUU :D" # Padn muka hg !
Then , cikgu ckp,  bediri ats kerusi, cepatttt ! Then cikgu taik telingaa dia, siap kena pumping lagi, Muaha ! Tu lah hg , tarik lg kerusi aku :D 1 KELAS GELAK KAT KAMI BABE -.-
Okayyy, ni pulak timeee Form1 :) Ada 1 hari nii, Aku, Kwn-kwn aku , tgh tunggu ustaz datang , Time tuuu awl tahun lg, Pelajar pun ada laa dlm 12 orng :) Aku niii, rajin mai kapur, sooo conteng ler papn hitam. Tetibaaaaaaa TONGGGG ! Kepala aku kena katokkk :D Aku ckp lahhh, sakit bngang -,- pusing2 nahhhaiii, USTAZZZZZ datang :) Dandan cover maluuu. HOHOHO !
 Okay ler. Time untuk keluar :D
Byebye u all :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan