Rabu, 14 Disember 2011

Sweet couple :)

slm.
Heyyy jebon comelll :) semenjak 2 menjak nii aku rajin sgt bukak Fb , Bloggg yg milik seorang budak ni. Dia sama ja umor dgn aku. Tapii. diaaaa lwaaaaa sgt :) Putihh gebuu :DD Aku ada baca Blog dia, bloggg tuuu dia share dgn bf dia, Awww :D Sweettt :) Kat facebook , ada gambr dia dgn Boyfiee dia. Sesuaiii sgt. btw depa kenal melalui Fb jer :) Yg aku tau. Girl tuuu orng SP :) Yg boyfiee dia orng ShahAlamm *mybe :)
Aku tgok all dia pnya gmbar dgn boyfiee dia. Aw. jelesss bakkkhanggg :( Sweetttt sgt. Beshhnyerrr :) Selalu diorang jumpa , walaupun jauh :) Aku ? Dekat sgt tuuuu punnn takpenah -.- Bahgialah kau , girl betuah dpt Boyfiee mcm tu. yg caringkan kauuu. :) Hope korang kekal babe :) Dohdoh. Lagi lama meroyan lg lama aku buang ayaq mata aku . Wooooo :(
Bye :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan